Sok-sok év gyötrelem után végre különköltöztem. Nem ment könnyen, főleg azt nehéz elfogadni, hogy ezentúl, ha kikiáltok, hogy "Mi a kaja?", akkor max én fogok válaszolni, és akkor is azt, hogy "Miért, főztél valamit?".

Megvettem az új, csúcsszuper (oké, közepes fölé) kategóriájú ágyamat matraccal, ami akkora, hogy akár focizni is lehetne rajta, és olyan jól bevállaltam a dolgot, hogy ha nincs a barátnőm apja, akkor még mindig azt szerelem. Ha egyáltalán haza tudom hozni. Én aki, egyfolytában az autók ellen tépem a számat, nagyon is kényelmesen tudok hátradőlni a hátsó ülésen, és egészen királyi mozdulattal, mondhatni egy gyakorlott autós hanyag eleganciájával nyúlok ki az ablakon, hogy fogjam a matracot, amit nem tudtunk eléggé odaszíjazni.

Szóval tartottam a dologtól, de aztán rájöttem, hogy nem olyan nehéz. Csak el kell menni dolgozni, és befizetni a csekkeket. Meg kaját vásárolni. Meg kitalálni, mit főzzek. Meg főzni. Meg takarítani. Meg mosogatni. Meg sziloplaszttal betömködni az ajtó és ablakkeretek lékeit, hogy éjjel ne bolonduljak meg a huzat füttykoncertjétől. Meg veszekedni a közös képviselővel, hogy miért olyankor jönnek leolvasni a vízórát, amikor dolgozom, és ha nem olyankor jönnek, akkor miért nem jönnek? És beszólni az alkoholista szomszédnak, hogy reggel kilenckor ne az én ajtóm előtt beszélgessen a másik alkoholista szomszéddal, mert úgy nem tudok a barátnőmre koncentrálni.

Tehát egészen könnyű és élvezetes dologról van szó, a magamfajta fickó a kisujjából kirázza. Valamikor úgy gondoltam, nem költözök el anyámtól, amíg nem lesz feleségem, de egyszer ezt elmeséltem egy lánynak, akivel talán lett is volna valami, ha nem mesélem el. Megvetően végigmért, és halvány, undorodó hangon azt kérdezte: anyukáddal laksz? A csikket nem tapossák olyan mélyre a falusi kannásborkimérés döngölt padlóján, mint engem ezzel a mondattal. Később megtudtam, hogy ez az önállóságot kedvelő lány is tud élni: esténként kever magának egy koktélt, és befekszik az ágyba Szex és New Yorkot nézni. Ez segített az eset feldolgozásában.

A bejegyzés trackback címe:

https://bemorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr251982676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása